Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Butković, T. (2024). Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261916
Butković, Tea. "Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261916
Butković, Tea. "Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261916
Butković, T. (2024). 'Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261916
Butković T. Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261916
T. Butković, "Percipirane koristi i percipirani rizici u kupnji parfema i proizvoda dekorativne kozmetike putem interneta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:261916