Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Vlašić, M. (2024). Uloga korisničkih recenzija u procesu odabira restorana (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:057272
Vlašić, Marko. "Uloga korisničkih recenzija u procesu odabira restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:057272
Vlašić, Marko. "Uloga korisničkih recenzija u procesu odabira restorana." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:057272
Vlašić, M. (2024). 'Uloga korisničkih recenzija u procesu odabira restorana', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:057272
Vlašić M. Uloga korisničkih recenzija u procesu odabira restorana [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:057272
M. Vlašić, "Uloga korisničkih recenzija u procesu odabira restorana", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:057272