Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Karlić, A. (2024). Uloga online recenzija i ocjena u procesu donošenja odluka potrošača pri odabiru smještajnih objekata (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486952
Karlić, Ana. "Uloga online recenzija i ocjena u procesu donošenja odluka potrošača pri odabiru smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486952
Karlić, Ana. "Uloga online recenzija i ocjena u procesu donošenja odluka potrošača pri odabiru smještajnih objekata." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486952
Karlić, A. (2024). 'Uloga online recenzija i ocjena u procesu donošenja odluka potrošača pri odabiru smještajnih objekata', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486952
Karlić A. Uloga online recenzija i ocjena u procesu donošenja odluka potrošača pri odabiru smještajnih objekata [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486952
A. Karlić, "Uloga online recenzija i ocjena u procesu donošenja odluka potrošača pri odabiru smještajnih objekata", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:486952