Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Mustapić, S. (2024). Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851
Mustapić, Sandra. "Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851
Mustapić, Sandra. "Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851
Mustapić, S. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851
Mustapić S. Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851
S. Mustapić, "Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851