prikaz prve stranice dokumenta Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z

Mustapić, Sandra
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Mustapić, S. (2024). Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851

Mustapić, Sandra. "Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851

Mustapić, Sandra. "Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851

Mustapić, S. (2024). 'Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851

Mustapić S. Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851

S. Mustapić, "Uloga utjecajnih osoba u kupovnim odlukama generacije Z", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:259851

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.