Facković, I. (2024). Utjecaj pozicioniranja robe široke potrošnje na ponašanje potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985383
Facković, Ivona. "Utjecaj pozicioniranja robe široke potrošnje na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985383
Facković, Ivona. "Utjecaj pozicioniranja robe široke potrošnje na ponašanje potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985383
Facković, I. (2024). 'Utjecaj pozicioniranja robe široke potrošnje na ponašanje potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985383
Facković I. Utjecaj pozicioniranja robe široke potrošnje na ponašanje potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985383
I. Facković, "Utjecaj pozicioniranja robe široke potrošnje na ponašanje potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:985383