doktorski rad
Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije

Opić, Alma
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Opić, A. (2025). Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije (Doktorski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić, Alma. "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić, Alma. "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije." Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić, A. (2025). 'Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije', Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Opić A. Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije [Doktorski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 11.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

A. Opić, "Učinak utjecajnih osoba na društvenim mrežama na tržišnu vrijednost marke i namjeru kupnje proizvoda modne industrije", Doktorski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:207002

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.