Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Miković, B. (2025). Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914702
Miković, Barbara. "Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914702
Miković, Barbara. "Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914702
Miković, B. (2025). 'Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914702
Miković B. Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 04.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914702
B. Miković, "Prihvaćenost umjetne inteligencije i proširene stvarnosti u kozmetičkoj, parfemskoj i modnoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:914702