Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Pranjić, K. (2025). Uloga kvalitete usluge maloprodavača u procesu stvaranja zadovoljstva i lojalnosti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:795569
Pranjić, Klara. "Uloga kvalitete usluge maloprodavača u procesu stvaranja zadovoljstva i lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:795569
Pranjić, Klara. "Uloga kvalitete usluge maloprodavača u procesu stvaranja zadovoljstva i lojalnosti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:795569
Pranjić, K. (2025). 'Uloga kvalitete usluge maloprodavača u procesu stvaranja zadovoljstva i lojalnosti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:795569
Pranjić K. Uloga kvalitete usluge maloprodavača u procesu stvaranja zadovoljstva i lojalnosti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 14.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:795569
K. Pranjić, "Uloga kvalitete usluge maloprodavača u procesu stvaranja zadovoljstva i lojalnosti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:795569