prikaz prve stranice dokumenta Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara

Vrban, Katarina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Vrban, K. (2025). Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941933

Vrban, Katarina. "Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941933

Vrban, Katarina. "Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941933

Vrban, K. (2025). 'Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 01.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941933

Vrban K. Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 01.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941933

K. Vrban, "Važnost digitalnog marketinga putem društvenih medija Facebook i Instagram u promociji fitness centara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941933

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.