Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Dobrilović, D. (2025). Uloga recenzija online prodavaonica u formiranju odluka mladih potrošača u elektroničkoj maloprodaji u Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724420
Dobrilović, Dominik. "Uloga recenzija online prodavaonica u formiranju odluka mladih potrošača u elektroničkoj maloprodaji u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724420
Dobrilović, Dominik. "Uloga recenzija online prodavaonica u formiranju odluka mladih potrošača u elektroničkoj maloprodaji u Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724420
Dobrilović, D. (2025). 'Uloga recenzija online prodavaonica u formiranju odluka mladih potrošača u elektroničkoj maloprodaji u Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 06.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724420
Dobrilović D. Uloga recenzija online prodavaonica u formiranju odluka mladih potrošača u elektroničkoj maloprodaji u Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 06.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724420
D. Dobrilović, "Uloga recenzija online prodavaonica u formiranju odluka mladih potrošača u elektroničkoj maloprodaji u Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:724420