diplomski rad
Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta

Tunjić, Katica
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Tunjić, K. (2025). Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884683

Tunjić, Katica. "Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884683

Tunjić, Katica. "Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884683

Tunjić, K. (2025). 'Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884683

Tunjić K. Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 03.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884683

K. Tunjić, "Stavovi potrošača pripadnika generacije Y i njihovi kupovni motivi prilikom odabira skupocjenih modnih odjevnih predmeta", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:884683

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.