Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje
Citirajte ovaj rad
Razum, M. (2025). Društvene mreže kao kanal prodaje modnog asortimana (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260782
Razum, Marina. "Društvene mreže kao kanal prodaje modnog asortimana." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260782
Razum, Marina. "Društvene mreže kao kanal prodaje modnog asortimana." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2025. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260782
Razum, M. (2025). 'Društvene mreže kao kanal prodaje modnog asortimana', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260782
Razum M. Društvene mreže kao kanal prodaje modnog asortimana [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2025 [pristupljeno 13.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260782
M. Razum, "Društvene mreže kao kanal prodaje modnog asortimana", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2025. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260782