Ramljak, M. (2015). Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941893
Ramljak, Matija. "Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941893
Ramljak, Matija. "Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941893
Ramljak, M. (2015). 'Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941893
Ramljak M. Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 09.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941893
M. Ramljak, "Specifičnosti motiviranja i nagrađivanja zaposlenika prodaje u industriji osiguranja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:941893