Jandrić, N. (2015). Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876280
Jandrić, Nina. "Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876280
Jandrić, Nina. "Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876280
Jandrić, N. (2015). 'Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 02.03.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876280
Jandrić N. Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 02.03.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876280
N. Jandrić, "Percepcija poslovne etike u marketingu naftnih poduzeća", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:876280