Kokan, M. (2015). Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940
Kokan, Marija. "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940
Kokan, Marija. "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940
Kokan, M. (2015). 'Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 07.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940
Kokan M. Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 07.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940
M. Kokan, "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940