prikaz prve stranice dokumenta Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru

Kokan, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Kokan, M. (2015). Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940

Kokan, Marija. "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940

Kokan, Marija. "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940

Kokan, M. (2015). 'Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940

Kokan M. Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940

M. Kokan, "Uloga sponzorstva u upravljanju markom u bankarskom sektoru", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:672940

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.