Naranča, I. Z. (2015). Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji proizvoda prepoznatljivih marki (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:372047
Naranča, Ivan Zvonimir. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji proizvoda prepoznatljivih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:372047
Naranča, Ivan Zvonimir. "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji proizvoda prepoznatljivih marki." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:372047
Naranča, I. Z. (2015). 'Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji proizvoda prepoznatljivih marki', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:372047
Naranča IZ. Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji proizvoda prepoznatljivih marki [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:372047
I. Z. Naranča, "Ponašanje potrošača i donošenje odluke o kupnji proizvoda prepoznatljivih marki", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:372047