diplomski rad
Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu

Diana Vrbanac (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Vrbanac, D. (2015). Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523

Vrbanac, Diana. "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523

Vrbanac, Diana. "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523

Vrbanac, D. (2015). 'Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523

Vrbanac D. Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523

D. Vrbanac, "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523