Vrbanac, D. (2015). Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac, Diana. "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac, Diana. "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac, D. (2015). 'Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
Vrbanac D. Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 15.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523
D. Vrbanac, "Marketinška komunikacija hostela na tržištu omladinskog turizma u svijetu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:407523