diplomski rad
Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga

Sanja Novak (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Novak, S. (2015). Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak, Sanja. "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak, Sanja. "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak, S. (2015). 'Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

Novak S. Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 18.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052

S. Novak, "Percepcije menadžera o ulozi glazbe u marketingu usluga", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:852052