Karalić, Lj. (2015). Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357008
Karalić, Ljubica. "Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357008
Karalić, Ljubica. "Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357008
Karalić, Lj. (2015). 'Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 31.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357008
Karalić Lj. Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 31.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357008
Lj. Karalić, "Uloga obilježja proizvida u percepciji kvalitete privatnih maraka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357008