Živković, M. (2015). Internetski alati u funkciji unapređenja prodaje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193592
Živković, Marko. "Internetski alati u funkciji unapređenja prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193592
Živković, Marko. "Internetski alati u funkciji unapređenja prodaje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193592
Živković, M. (2015). 'Internetski alati u funkciji unapređenja prodaje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193592
Živković M. Internetski alati u funkciji unapređenja prodaje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 14.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193592
M. Živković, "Internetski alati u funkciji unapređenja prodaje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193592