diplomski rad
Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa

Martina Benzon (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Benzon, M. (2015). Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615

Benzon, Martina. "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615

Benzon, Martina. "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615

Benzon, M. (2015). 'Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615

Benzon M. Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615

M. Benzon, "Razlika neuromarketinškog pristupa i mjerenja percepcije u evaluaciji oglasa", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:512615