Marinić, M. (2015). Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086691
Marinić, Milena. "Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086691
Marinić, Milena. "Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086691
Marinić, M. (2015). 'Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086691
Marinić M. Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086691
M. Marinić, "Integriranost elemenata imidža zemlje u izgradnji identiteta marke proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:086691