Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Vranješ, M. (2016). FACEBOOK MARKETING (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:959400
Vranješ, Mia. "FACEBOOK MARKETING." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:959400
Vranješ, Mia. "FACEBOOK MARKETING." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:959400
Vranješ, M. (2016). 'FACEBOOK MARKETING', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:959400
Vranješ M. FACEBOOK MARKETING [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:959400
M. Vranješ, "FACEBOOK MARKETING", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:959400