Lažec, D. (2015). Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402
Lažec, Diana. "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402
Lažec, Diana. "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402
Lažec, D. (2015). 'Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402
Lažec D. Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 29.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402
D. Lažec, "Percipirani rizik u kupnji privatnih marki proizvoda široke potrošnje", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:620402