Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš

Ante Ćurlin (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Ćurlin, A. (2015). Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975

Ćurlin, Ante. "Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975

Ćurlin, Ante. "Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975

Ćurlin, A. (2015). 'Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975

Ćurlin A. Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975

A. Ćurlin, "Marketing malih i obiteljskh hotela na primjeru hotela Villa Dvor, Omiš", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:504975