Zečević, P. (2016). Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:420773
Zečević, Petra. "Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:420773
Zečević, Petra. "Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:420773
Zečević, P. (2016). 'Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 11.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:420773
Zečević P. Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 11.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:420773
P. Zečević, "Stavovi potrošača prema oglašavanju putem sporta,sportaša i sportskih događaja", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:420773