Novak, S. (2015). Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610266
Novak, Simona. "Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610266
Novak, Simona. "Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610266
Novak, S. (2015). 'Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610266
Novak S. Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610266
S. Novak, "Apel na strah i njegov utjecaj na potrošače", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:610266