diplomski rad
Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem

Mirela Dražić (2015)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Dražić, M. (2015). Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić, Mirela. "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić, Mirela. "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić, M. (2015). 'Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

Dražić M. Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286

M. Dražić, "Izgradnja snažne marke kroz emocionalnu povezanu s potrošačem", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:790286