Jelača, A. (2015). Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266
Jelača, Andrea. "Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266
Jelača, Andrea. "Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266
Jelača, A. (2015). 'Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.03.2023., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266
Jelača A. Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 24.03.2023.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266
A. Jelača, "Strategija osvajanja novih tržišta za vlastite proizvode", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:460266