završni specijalistički
Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom

Tamara Karol Krog (2014)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Karol Krog, T. (2014). Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937

Karol Krog, Tamara. "Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937

Karol Krog, Tamara. "Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937

Karol Krog, T. (2014). 'Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 20.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937

Karol Krog T. Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2014 [pristupljeno 20.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937

T. Karol Krog, "Promocija mikro i malih poduzeća internetskim marketingom", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:188937