Barabaš, K. (2015). Jačina tržišta mobilnih igara (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260456
Barabaš, Kristijan. "Jačina tržišta mobilnih igara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260456
Barabaš, Kristijan. "Jačina tržišta mobilnih igara." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260456
Barabaš, K. (2015). 'Jačina tržišta mobilnih igara', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260456
Barabaš K. Jačina tržišta mobilnih igara [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 16.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260456
K. Barabaš, "Jačina tržišta mobilnih igara", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260456