Petković, A. (2015). Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292
Petković, Antonija. "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292
Petković, Antonija. "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292
Petković, A. (2015). 'Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292
Petković A. Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292
A. Petković, "Motivi odabira luksuznih modnih proizvoda kod hrvatskih potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:193292