Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača

Ivana Tumpak (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Tumpak, I. (2016). Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402

Tumpak, Ivana. "Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402

Tumpak, Ivana. "Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402

Tumpak, I. (2016). 'Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402

Tumpak I. Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 14.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402

I. Tumpak, "Pronalaženje najpovoljnijeg oblika integrirane marketinške komunikacije maloprodavača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:374402