završni specijalistički
Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima

Hrvoje Bradica (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Bradica, H. (2016). Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:082188

Bradica, Hrvoje. "Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:082188

Bradica, Hrvoje. "Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:082188

Bradica, H. (2016). 'Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:082188

Bradica H. Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:082188

H. Bradica, "Aktivnosti društveno odgovornog marketinga u malim i srednjim poduzećima", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:082188