Bando, S. (2015). Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća (Završni specijalistički). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando, Sanda. "Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando, Sanda. "Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando, S. (2015). 'Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
Bando S. Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230
S. Bando, "Specifičnosti poslovnih strategija inovativnih i generičkih farmaceutskih poduzeća", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:245230