Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača

Ana Žlender (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Žlender, A. (2016). Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender, Ana. "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender, Ana. "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender, A. (2016). 'Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

Žlender A. Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 14.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905

A. Žlender, "Utjecaj dana u tjednu i blagdana na kupovne navike potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:581905