diplomski rad
Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama

Robert Bašić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Bašić, R. (2016). Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828

Bašić, Robert. "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828

Bašić, Robert. "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828

Bašić, R. (2016). 'Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828

Bašić R. Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828

R. Bašić, "Obilježja potrošača koja utječu na stav prema krivotvorinama", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:344828