Mifka, V. (2016). Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210
Mifka, Vlatka. "Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210
Mifka, Vlatka. "Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210
Mifka, V. (2016). 'Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210
Mifka V. Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210
V. Mifka, "Društveno odgovorni marketing u industriji igara na sreću u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:136210