Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Ćurić, T. (2016). PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182897
Ćurić, Tena. "PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182897
Ćurić, Tena. "PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182897
Ćurić, T. (2016). 'PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182897
Ćurić T. PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 28.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182897
T. Ćurić, "PROMOCIJA TURISTIČKE DESTINACIJE KROZ FILMSKI TURIZAM", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182897