Krpan, I. (2016). Franšizno poslovanje kao strategija u trgovini medicinskih tehnologija i opreme (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357910
Krpan, Igor. "Franšizno poslovanje kao strategija u trgovini medicinskih tehnologija i opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357910
Krpan, Igor. "Franšizno poslovanje kao strategija u trgovini medicinskih tehnologija i opreme." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357910
Krpan, I. (2016). 'Franšizno poslovanje kao strategija u trgovini medicinskih tehnologija i opreme', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357910
Krpan I. Franšizno poslovanje kao strategija u trgovini medicinskih tehnologija i opreme [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 22.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357910
I. Krpan, "Franšizno poslovanje kao strategija u trgovini medicinskih tehnologija i opreme", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:357910