Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za organizaciju i management
Citirajte ovaj rad
Martić, M. (2016). UTJECAJ INOVACIJE NA STRATEGIJU RASTA U MALIM PODUZEĆIMA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892885
Martić, Maja. "UTJECAJ INOVACIJE NA STRATEGIJU RASTA U MALIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892885
Martić, Maja. "UTJECAJ INOVACIJE NA STRATEGIJU RASTA U MALIM PODUZEĆIMA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892885
Martić, M. (2016). 'UTJECAJ INOVACIJE NA STRATEGIJU RASTA U MALIM PODUZEĆIMA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892885
Martić M. UTJECAJ INOVACIJE NA STRATEGIJU RASTA U MALIM PODUZEĆIMA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892885
M. Martić, "UTJECAJ INOVACIJE NA STRATEGIJU RASTA U MALIM PODUZEĆIMA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:892885