Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Pelivanović, F. (2016). GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269597
Pelivanović, Filip. "GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269597
Pelivanović, Filip. "GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269597
Pelivanović, F. (2016). 'GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 13.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269597
Pelivanović F. GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 13.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269597
F. Pelivanović, "GENERIČKE STRATEGIJE M. PORTERA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:269597