prikaz prve stranice dokumenta Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača

Babić, Krešo (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za trgovinu i međunarodno poslovanje

Citirajte ovaj rad

Babić, K. (2016). Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400

Babić, Krešo. "Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400

Babić, Krešo. "Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400

Babić, K. (2016). 'Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400

Babić K. Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 03.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400

K. Babić, "Načini motiviranja kupaca od strane dobavljača", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:316400

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.