Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Tomašević, I. (2016). Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507
Tomašević, Ivana. "Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507
Tomašević, Ivana. "Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507
Tomašević, I. (2016). 'Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507
Tomašević I. Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507
I. Tomašević, "Utjecaj filmova i serija u promociji turističke destinacije", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418507