diplomski rad
Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini

Jelena Rakarić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Rakarić, J. (2016). Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:549028

Rakarić, Jelena. "Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:549028

Rakarić, Jelena. "Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:549028

Rakarić, J. (2016). 'Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:549028

Rakarić J. Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:549028

J. Rakarić, "Utjecaj demografskih karakteristika potrošača na proces donošenja odluke o kupovini", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:549028