Hrvoj, L. (2016). Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174
Hrvoj, Lorena. "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174
Hrvoj, Lorena. "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174
Hrvoj, L. (2016). 'Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174
Hrvoj L. Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174
L. Hrvoj, "Percepcija kupaca o prikladnosti privatnih marki kao poklona", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:292174