Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Đevenica, A. (2019). Strategija marketinga Hrvatskog telekoma (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278
Đevenica, Ante. "Strategija marketinga Hrvatskog telekoma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278
Đevenica, Ante. "Strategija marketinga Hrvatskog telekoma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278
Đevenica, A. (2019). 'Strategija marketinga Hrvatskog telekoma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278
Đevenica A. Strategija marketinga Hrvatskog telekoma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278
A. Đevenica, "Strategija marketinga Hrvatskog telekoma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278