završni rad
Strategija marketinga Hrvatskog telekoma

Ante Đevenica (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad

Đevenica, A. (2019). Strategija marketinga Hrvatskog telekoma (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278

Đevenica, Ante. "Strategija marketinga Hrvatskog telekoma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278

Đevenica, Ante. "Strategija marketinga Hrvatskog telekoma." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278

Đevenica, A. (2019). 'Strategija marketinga Hrvatskog telekoma', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278

Đevenica A. Strategija marketinga Hrvatskog telekoma [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 23.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278

A. Đevenica, "Strategija marketinga Hrvatskog telekoma", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:406278