završni specijalistički
Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu

Robert Mucko (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad

Mucko, R. (2019). Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu (Završni specijalistički). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256

Mucko, Robert. "Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256

Mucko, Robert. "Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu." Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256

Mucko, R. (2019). 'Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu', Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256

Mucko R. Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu [Završni specijalistički]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256

R. Mucko, "Specifičnosti poslovnog modela grupne kupovine na Internetu", Završni specijalistički, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:366256