prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu
Pristup korisnicima matične ustanove
disertacija
Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu

Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Vidić, G. (2019). Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić, Gabrijela. "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić, Gabrijela. "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu." Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić, G. (2019). 'Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu', Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 03.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Vidić G. Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu [Disertacija]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 03.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

G. Vidić, "Utjecaj sadržaja na društvenim medijima nacionalnih turističkih zajednica na angažiranost potrošača i namjeru posjeta odredištu", Disertacija, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:370316

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.