završni rad
Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji

Ivana Muhek (2019)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad

Muhek, I. (2019). Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236

Muhek, Ivana. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236

Muhek, Ivana. "Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236

Muhek, I. (2019). 'Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236

Muhek I. Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 18.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236

I. Muhek, "Utjecaj promotivnih aktivnosti na stariju populaciju u maloprodaji", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:171236